Bu Sayfalara Nasıl Devam Etmeli?


Bence her astronomun ve fizikçinin bir önemli notlarım defteri olmalı. Çünkü bizzat evrenin kendisi ile ilgileniyoruz ve doğa ve evren bize çok şey söylüyor. Hepsini aklında tutabilecek olan var mı? Ben bir tane edinecektim ki yukarıda resmini gördüğünüz defter güzeller güzeli birinden hediye geldi.

Kapağı açınca, aşağıda gördüğünüz (çizene göre kötü bana göre harika) el çizimleri ile karşılaştım.




Bunlara benzer çizimlerden sonra boş sayfalar ile devam ediyor idi defter. Güzel başlanmıştı, öyle devam etmeliydim. Tabi k, , astrofizik notları bu defter için en anlamlı olan.



Ve tabi ki ilk önemli not Hertzprung - Russel Diyagramı!
Okumaya başlayın: İçerik için Astrofizik Notlarım sayfasına tıklayın.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Işıklı Takımyıldızı Maketi Yapalım

Türkiye'de Astronomi ve Uzay Bilimleri Bölümü Okumak

Astronom Olmak İstiyorum!

Gökbilimi Takip Edin